Tuesday, 15 November 2011

AWAK.. SUCI KE CINTA KITA..??


awak....

suci ke cinta kita ni awak?........

semalam saya menangis sebab saya sesal ade mengguris hati awak, tapi saya tak pernah menangis mengenang dosa saya padaNYA......

haritu, saya sungguh-sungguh mintak maaf kat awak sebab saya lambat jawab mesej awak.....

tapi..saya tak pernah rasa bersalah terlewat tunaikan solat lima waktu saya.....

and, and, ade sekali tu.. awak bagi saya surat.. sweet sangat, tak puas saya baca.. ...

tapi.. Al-Quran yang penuh dengan surat-surat cinta dariNYA?? jarang saya baca..

awak.. saya nak tanya lagi ni..

suci ke cinta kita ni awak?..........

awak, cinta yang suci itu adalah cinta kerana ALLAH kan awak?...........

Allah suruh kita buat apa sebenarnya ye?........

ada ke DIA suruh kita bersayang-sayang sebelum sah ikatan kita?....

ada ke DIA suruh kita sms-sms sampai lewat malam awak?....

ade ke jugak, DIA suruh kita buang masa buat benda-benda lagho yang kita pernah buat sama-sama tu?......

hmmmmmm~

awak.. kerana cinta jugak orang boleh mati.....

ade orang sanggup membunuh untuk dapatkan cinta... ade yang sanggup menyihir...

cinta memang macam tu ke?.....

jom sama-sama kita pikirkan k sayang...

ape yang baik kita ikut.. ape yang tak baik... kita jadikan sempadan dan sebagai pengajaran kepada kita....

macam mana nak dapat cinta sejati dunia akhirat, kalu kerana cinta.. Allah murka pada kita..

jom kita pikir..

seemmmmmpppooiii jjjjeeerrrrkkkk..!! :)




3 comments:

Miss Hidy said...

Cinta Allah kekal abadi..

Izzah Idz said...

subhanallah

JaLi AshBurn said...

(T~T) alhamdulillah bersyukur tak pernah bercinta, . . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...