Tuesday, 15 November 2011

INI DIE CINTA SEHIDUP SEMATI....

jom kita tengok kisah cinta ni...

wanita 1 : lalink, u sayang i tak...?? u cintakan i..??

lelaki : of coz lah... i rela mati kerana u.. kalau u tak de i boleh mati..

(sanggup ke nak mati kerana perempuan, padahal blom kawen.. ok sambung)

wanita 1 : btol ni..?? u tak tipu kan lalink..??

lelaki : ye sayang.. i pernah tipu u ke..??? (padahal pernah sangat)

wanita 1 : u.. jangan lah raba-raba i... gelilah..

lelaki : i raba sikit je sayang..

wanita 1 : kalau terlanjur.... kalau yang sikit tu jadi banyak..??

lelaki : kita kawen lah.. senang kan... i jumpa lah mak bapak u...

wanita 1 : seriusly u nak married dengan i... btol ni...??

lelaki : sumpah... btol.. sius taw.. i janji.... u dok diam jerk.. i nak pegang sikit...

(kalau dah pegang memang tak r sikit... cnfirm banyak..)

setahun kemudian........

wanita 1 : u.. u cakap nak kawen dengan i.. tapi u tipu.. u dah dapat then u tinggalkan i..

lelaki : i lelaki... u ingat i senang-senang nak kawen dengan pompuan yang senang dapat..??? pikir lah wei.. i nak yang suci.. not like u... mudah je bagi tubuh kat jantan yang bulan suami u..

wanita 1 : sampai hati u ckp cm tu kat i... waktu raba hari tu.. macam-macam u janji dengan i...

lelaki : i lelaki.. i nak tst u jerk.. u bagi.. jadi buat ape i lepaskan peluang.. i ambil je lah..

(tak guna kan jantan cm ni.... hohoo )

wanita 1 : i menyesal knal dengan u taw... (sambil menangis)..

lelaki : u menyesal..?? tapi i puas... opsss lupe.. kenduri jangan lupe datang...

(macam best je laki ni cakap cm tu kan)

malam pertama lelaki tu.......

lelaki : sayang.. i love u.... (malam pertama ayat mesti best)

wanita 2 : me too sayang.. love u damn much....

lelaki : sayang.. i bertuah dapatkawen dengan u taw sayang...

wanita 2 : i pon sama.. bertuah sangat.. by the way.. i ade smethng nak bgtahu u..

lelaki : ape die sayang..?? i sudi mendengar....

wanita 2 : sebenarnya.. u bukan lelaki pertama yang tidur dengan i taw... i pernah tidur dengan semua teman lelaki i... just suka-suka.. untuk kepuasan sbelom kawen.. tapi bila nak kawen.. i cri orang macam u... untuk jadi suami i.. i tak kisahkan..??

(pergghhh.. amik kaw... nak sangat kan... "aiman tak kisah".. hahhah.)

lelaki : what..!!!




#cinta nafsu vs si bengap yang sanggup bagi maruah kat laki...



"perempuan yang jahat untuk lelaki yang jahat... lelaki yang jahat untuk perempuan yang jahat..
perempuan yang baik untuk lelaki yang baik.... lelaki yang baik untuk perempuan yangbaik..."
(AN-NUR' :26)






*kalau dah buat zina... cepat cepatlah bertaubat.. selagi pintu taubat belom tertutup... dulu jadi musuh Allah sebab kau buat dosa... sekarang bila dah bertaubat kau adalah kekasih Allah..

seeemmmmpppooiiiii jjjjjeerrrkkk...!! :)



6 comments:

Izzah Idz said...

sgt2 setuju ngan firman Allah tu..
amekaw laki yg tak baik!!
konon nk yg baik..ni mkn dia,dpt yg berkali-kali tdo ngan laki lain..

Miss Hidy said...

Moga diri ini terpelihara hendakNYA..amin..

kam 4 short said...

Like dis entry~~ :)

JaLi AshBurn said...

amekkaw, . . .

fyna said...

ringkas dan padat cite nih..terbaek!!
saya bagi markah penuh..
;p

smilenajah93 said...

mintak dijauhkan mende2 macam nie ~ nauzubilllah ~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...