Friday, 4 November 2011

ANUGERAH SKRIN....BEST ATAU BODOH..???



best ke..?? entah lah..

aku pon tak tahu.. sebab ape.. aku pon tak tengok..

DAN TAK BERMINAT ATAU TERTARIK UNTUK TENGOK...!!

mesti ramai ade kat depan tv pada malam anugerah skrin tu kan...

pe korang rasa.... huyyyooo.. artis kesukaan korang menang...

kalau kat tv ok lagi... tapi kalau yang ade kat tempat tu.

tengok depan-depan.. confirm syok..

sebab ape syok..?? dapat cuci mata lah der.... perghhh...

pakai semuanya macam tak cukup kain.....

nak kain ke...?? datang r umah aku.. hohoho...

aku cuma kesian.. kat tempat lain boleh pulak pakai elok-elok.. mksudnya.. tak de r terdedah sangat....

kat jom heboh kelantan,.... boleh pulak kau pakai tudung...

tak kan nsaf sekejap jekot.... tudung tu hanya tiket untuk masuk ke jom heboh kelantan ke..??

bayangkan kalau Allah tiba-tiba turun bala kat situ.... pergghhhh... mati dalam keadaan tak cukup kain larh kau eak... hohoh...

tak kisah lah sape-sape pon or di mana pon..... kalau pakai tak cukup kain mknanya dapat dosa lah...

"kau baik ke nak nasihat atau tulis-tulis entry blog mcm ni"..

aku tak de lah baik mane... tapi berusaha lah kita berubah untuk jadi yang lebih baik....

kalau memang macam tu je selalu.. letih lah sayang... bila kau nak berubah..

Allah tak kan mengubah nasib sesuatu kaum tu melainkan mereka mengubah diri mereka sendiri.....

mknanya... sendiri mahu ingat lah.... keje aku bukan nak ubah kau.. just nasihat jerk....

nak berubah atau tak, kau punya pasal lah....

belajar agama kat sekolah.. bila dah hot, agama pon lupe.. agama pon entah ke mana...

pikir sendiri r.... tepuk dada tanya IMAN.....

iman kau turun ke, iman kau nai ke, tak pon iman kau keluar masuk.... kes bahaya dah tu...

seeemmmpppooooiiii jjeeerrrkkk..!! :)



7 comments:

sue stewart said...

xbes pn tgk smlm..mke artis pn poyo je smlm..mke mngntok..cek yg tgk pn ngntok..

ciwty sajjeh said...

anugerah skrin bosan~~~~~

e`ein said...

kau bercakap macam ulamak derr.. iman kau top sangat ker?

Sinichi Edogawa said...

hohoh.. iman tak de r top.. tapi kita memasing cuba ubah kpd yang lebih baik.. ta jadi masalah kot.. hoohho... pape pon.. nasihat ni khasnya utk diri aku dan selebihnya ta kisah r sape2 sudi baca or ta..

e`ein said...

the end lah..

JaLi AshBurn said...

betul tu, . . .

"Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah bererti akulah yg terbaik dalam kalangan kamu... Bukan juga yang paling soleh dalam kalangan kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diri sendiri... Seandainya seseorang itu hanya dapat menyampaikan dakwah apabila dia sempurna, nescaya tidak akan ada pendakwah... Maka akan jadi sikitlah orang yang memberi peringatan".

~Imam Hasan Al-Basri~

Farhan Zukri said...

takde 'LIKE' button ke? hahaha

*LIKE*!!!

kesian retis2 nih, hanya islam pada nama...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...