Monday, 24 October 2011

NI LAH DIE BFF HAIWAN....

assalamualaikum.....
sihat... sebelom tido ni rajin pulak nak menulis...

kau rasa ko hebat ke..?? huyyyoooo.... ko hebat..<----pujian menganjing...

aku menyampah lah dengan orang yang suka cari salah orang lain... tu lah kita sekarang.. salah kita..?? kau perfect ke..?? muhasabah lah diri kita masing-masing....

sebelom tido.. kita pikir.. pe kesalahan dan dosa kita buat hari ni....

dari bangun tido sampai lah ko tido semula... g tandas pom kencing berdiri... perfect ke..??? (eh3.. ade ke pompuan kencing berdiri).. tak kisah lah.. maksudnya kita tak perfect... jangan kita nampak salah orang lain.. tapi salah sendiri.. nak ngaku ke tak..???
beb.. kita kat dunia ni.. kalau nak aman.. masing-masing tegur menegur kalau de salah.. aku menyampah kalau pandai tegur salah orang.. orang tegur, tak ngaku salah.. rasa bagus..?? huh.. sory to say lah... semua manusia de salah.. ade dosa....

dosa kecik ke besar tu lain cerita.... jadi terima lah kalau orang tegur... tak kan nak tegur pakai buku lima kot.. kang hospital pergi nya..

pape pon.. kita sama-sama pikir.. sebelom tido.. muhasabah diri kita.. niat dalam diri nak jadi yang lebih baik pada hari esok....

sempoiiii jeeerrrkk...!! :)




3 comments:

CekbOlat-bOlat said...

aiyokkk... btol2.. tgok dri sndri dlu :)

Amirah Yusof said...

setuju..dgn org yang tak boleh terima teguran org lain, tapi kena kat diri sendiri nak menyentap mak nokk lalala

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

org tak sedar diri je nampak salah org tp xnmpk salah sendiri...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...