Monday, 24 October 2011

air ape..!! AIR KENCING SETAN..~




hai tawan-tawan<-----versi raja lawak... padahal tak lawak pon...
assalamualaikum sahabat semua.. straight to the point terus lah.. aku nak menulis entry... hehhe

kali ni nak menulis tentang air.. air penting dalam hidup kita.. sume perlukan air.. kalau nak berak tu lagi lah.. perghhh... gila kau.. kalau tisu or alat2 untuk istinjak tak de.. ko nak basuh pakai ape.. hahaha... kalau haus or dahaga tu(eh3 sama je kan dua tu)... confirm sume air sedap.. tambah-tambah lagi yang sejuk.. huh...

tapi dalam banyak-banyak air yang elok dan halal untuk diminum.. kenapa cari air kencing jugak.. air kencing sape.. bukan aku punya lah... air kencing setan.. huhuuh.. sedap ke..?? mabuk, khaayal, tin tong.. dan macam-macam lagi lah perkataan yang seangkatan dengannya... abuk-mabuk baru lah feel berader.... hahaha.. tengkorak die...

sebabkan air kencik setan tu, ko rogol orang, ko bunuh orang...... sebab die hanyalah air....nampak simple.. tapi... pikir lah sendiri.. untuk kesihatan tu jangan cakap lah.. memang tak bagus pon untuk tubuh kita... kita pikir sendiri.. buat pe seksa diri minum bende tu.. bukan bagus utk kesihatan.. kalau nak mati sangat.. haaa.. g kat stesen kereta api... tak pon terjun je bangunan.... dosa sendiri tanggung r.. jalan elok ada.. jalan tu juga dicari...
macam mane nak nasihat or cakap pon tak pandai dah.. kita dah berusia dan kita boleh pikir...
jangan simpan otak dalam peti ais lah der...

mudah jerk.. jauhi arak.. hidup selamat...

semppoiiii jeerrkkkk..!! :)







2 comments:

Inani said...

errrggghhh..tapi benda tu la yg ak dihalalkan skang ni..eheh

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

minum arak kepala segala maksiat...dah minum, berlarutan ke maksiat yg lain.nauzubillah~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...