Thursday, 20 October 2011

KENAPA KITA TIBA-TIBA NAK MENANGIS . .??


assalamualaikum dan salam satu malaysia.... huhuhuuh..
selamat pagi para pembaca semua (sebab tulis entry waktu pagi)..... sapa baca malam-malam... nasib larh.. hehehhe
apa khabar kita hari ni..... sihat..?? bersyukur beb sebab diberi pinjaman nyawa lagi untuk bernafas.... alhamdulillah...

hari ni nak tulis tentang ape eak.. tak pe lah.. kita baca je lah apa yang ditulis yerk.... pagi tadi pergi sembahyang subuh... tapi hari ni plik sikit pada hari biasa... imam solat subuh hari ni, mengalirkan air mata beb waktu baca doa..... kita pulak macam mana...?? baca doa boleh sengih-sengih lagi... tengah baca doa boleh pulak borak-borak... huhuuhuh.. borak kalau cerita best ok jugak (bukan nak suruh berborak,sebaiknya tak yah berborak).. ni cerita tah pape yang diborakkan...... heheh...
kenapa die menangis ketika berdoa... mungkin die takut kepada Allah sebab dosa yang dilakukannya.. kita ni macam mana... lagi lah banyak dosanya...

tahu tak kita air mata yang paling mahal dan berharga..?? nak taw ke tak..??? tarik nafas dulu.... hehheh... tak de r.. memain jerk... air mata mengalir kerana mengingati Allah adalah airmata yang paling mahal dan berharga...

tapi kita..?? bila kita mengalirkan air mata..?? sebab ditinggalkan kekasih..?? hahahah.. buat rugi air mata boleh lah.. tak da makna beb menangis kerana ditinggal kekasih.... hodoh beb muka ketika menangis.. kalau menangis kerana mengingati Allah berbaloi lah jugak walaupon ketika menangis tu muka ala-ala kambing gurun.... tapi kita.. huhuhu.. bukan bukan sekuntum.. kumbang bukan seekor...

kita pikir-pikirkan lah semula k.. renung-renungkanlah... jangan membazir air mata kita.... sempoiiiiiiiiiii jerkkkkk...........!!! kan3.....









1 comment:

♥Aien Najwa♥ said...

herm..betul ape yg awak katekan..maybe dier sedang memikirkan dose yang sedang dilakukan..xpown, memikirkan tentang masyarakat yang banyak melakukan dose..nauzubillah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...