Thursday, 20 October 2011

KITA DAH CUKUP BAGUS KE NAK SEMUA TU . ??

huh... memang jari ni nak menaip je kejenya....
tapi sebelom tu bagi salam dulu.. assalamualaikum semuanya.... :)...

mungkin ramai sekarang yang nak mencari pasangan.....
bila tanya jerk.. mesti jawab macam ni.... "i'm lonely... nak cari pasangan unutk hilangkan sunyi"..
dari ayat tu maknanya hanya untuk hilangkan sunyi.. bukan nak serius pon... jadi, patut ke kita terima die....?? ishh3... pikir sendiri r....

bila tanya tentang ciri-ciri pasangan pulak.. mesti jawapan macam ni... "aku nak yang baik, hormat orang tua, lemah lembut bla.. bla.. bla.."
semuanya baik-baik jerk.. sape nak yang jahat kan... ade ke orang nak berpasangan dengan perogol.. tak de kan...

berdasarkan jawapan kita tu.. kita cukup baik dah ke nak dapatkan ciri-ciri pasangan yang macam tu...?? nak yang baik tapi kita sendiri entahlah... tepuk dada tanyalah diri... (jangan tepuk kuat sangat, sakit dowh).. huuhuhu....
orang yang baik akan dijodohkan dengan yang baik.... jadi.. kita boleh pikir sendiri...

semmpoiiiii jeeeerrkk........!!! :)



5 comments:

sweetroses said...

hehehe...betul2...nk yg baik..kena jadi baik..^_^

purpleviolet said...

nice...

Inani said...

saya sokong pandangan awak..^^...
jodoh itu tetap ada..yg kapel tu hanyalah mengikut nafsu semata2..

andai da ada jodoh..xkemana nya..^^

cikgu nadia said...

tak penting pon benda2 tu sume...sampai satu masa, kita akan jumpa. biarkan akal yang mengawal nafsu

shaerin said...

perempuan yang baik hanya untuk lelaki yang baek dan sebaliknya .

baik buruk bukan persoalan .
persoalannya : boleh ke terima orang lain seadanya seperti kamu boleh menerimanye ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...