Saturday, 3 December 2011

NAK BUAT BAIK.. LAGI MAU BISING2 KE..??

ni satu lagi story...

minah : esok aku nak pakai tudung lah...

senah : kenapa plak.. biasanya kau tak pakai tudung... tak yah nak hipokrit..

_________________________________________________________

kenapa orang nak buat baik..

mesti orang kita akan cakap die hipokrit..

mana taw niat die memang nak berubah...

kenapa nak kondemkan die lg..

patutunya kita kena bagi semangat...

ini tidak... lagi mau cakap die hipokrit ke..???

adoiii....

______________________________________________________________

hasan : weh.. jom g surau... aku terdetik nak pergi surau lah..

husin : tak payah lah.. kau tu bukan muka surau... pergi sekali ni jerk.. konfem esok tak pergi dah.. baik kau tak yah pergi.. solat kat umah sudah..

______________________________________________________________

ape cer ni... orang nak g surau.. lagi sangka buruk.. cakap pergi sekali ni jerk..

at least pergi jugak..

daripada kau... puiiii....

ni lah situasi dan perangai masa kini...

buat baik sikit je jadi macam plik.....

surau tu bukan untuk orang tua2 je beb...

pikir lah...

semmmppooiii jeeerrkk...!! :)



1 comment:

JaLi AshBurn said...

realiti situasi hari ni, . . . kalau kite cube nak berubah orang pandang serong dengan sinis, . . . . ramai jugak orang2 macam ni, . . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...