Saturday, 3 December 2011

APA TUJUAN AKU BERBLOG..???


ape tujuan aku berblog..???

huh..... kalau korang.. ape tujuan korang...

bagi aku....

ku nak ramai pengikut....

bila dah ramai ikut.. aku nak ramai pembaca....

dan ramai jugak orang yang komen....

tak kan nak ramai follower jerk...

follow ramai... tapi if tak de yang baca...??

ape gunanya....

syok sendiri je lah jawabnya.....

mcm tu jugak islam.....

ramai pengikut...????

bila dah ikut mesti kena amalkan....

sekadar ada islam pada ic...

tapi penghayatan tentang islam tu tak de...

ape gunanya beb...

setakat kau pandai di sekolah... tapi.. amal tentang islam tu tak de..

ape gunanya.....

mcam kat sekolah....

murid dalam kelas ramai....

then... sorang pon tak de amik perhatian waktu die mengajar..

ape gunanya...??? syok sendiri je lah jawabnya...

korang syok tulis blog... tak de sape baca an singgah serta komen...

ape korang rasa....

kan3... ade sesetengah blog.... follower beriban.. tapi....

usya2.. komen pon tak de.... mane perginya follower yang beriban tu..??

bagi aku sendiri..

aku just menuls harapkan pembaca.....

then.. bila dah baca...

kalau suka... follow lah... tu tujuan aku..

aku nak berkongsi macam2 dengan pembaca...

kita usya balik... ape niat kita nak berblog...???

then kita tanya iman kita balik...

apa niat kita dalam islam...

adakah kita nak islam atas ic...???

pikirkan lah balik...

semmpooiii jeeeerrrkk...!! :)




2 comments:

none said...

yeah setuju sangat!yang penting ape yg kite nk sampaikan..hehe

♥Lady Ainaa♥ said...

betul2... nic sharing dear...kdg2, ena pun terlupa akn siape dri ena kat atas bumi ni....huuuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...