Friday, 18 November 2011

U... I nak gambar u boleh..??


manisnya cinta.....

u sayang i....

i pon sayang sangat2 kat u taw...

kita dah sebulan knal.....

u btol2 cintakan i..???

kalau btol... i nak mintak smethng boleh..???

nak mintak pic u.... nanti kalau rindu i tatap lah....

(minah tu pon mms larh gambar die)..

u... u manis bertudung.. kalau nak gambar tak bertudung boleh..???

(mms lagi... sayang lah katakan)...

u.. u cinta i kan.. u nak kawen gan i tak..???

kalau i nak pic u tak "ehem3" boleh... without anything u wear..

(tanda cinta, sayang n nak sehidup semati... mms lah)...

________________________________________________

kalau dah tersebar... ape kau nak jawab..

bagi gambar mcm tu.... then de org masuk kat fb...

kau jugak yang malu.... pikir pikirkan lah...

kesian tengok wanita sekarang... di fb banyak gambar yang *teeetttttt...... (paham sendiri r)

tersebar.. share sana sini.... jadi...

wanita.. hati-hati lah......

seemmmmppooiiii jjjeeerrrrrkk....!! :)




3 comments:

HujanMenjerit said...

memalukan. =_="

fakhira izzati said...

budak-budak zaman sekarang -_-
eheh, saya pun budak zaman sekarang gak ^_^'

Qaseh Yana said...

akal pendek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...