Friday, 18 November 2011

KAU TIPU.. AKU TERTIPU....



sign up... tulis nama, email n blaaa blaa blaaa~..

mudah je nak sign up fb.....dah buka account pon...

then masukkan gambar.... gambar pon dah masukkan..

pastu buat ape..?? add as fren lah plak.....

dah add kan... cnfirm nak try2 chat... 1st time guna fb kan..

hai, ape khabar n blaaa blaa blaa~......

kalau da rasa best nak chat.... mesti nak add lg fren.. add ramai..

da add.. then jumpe yang single.... lawa plak tu...

knal-knal plak... chat, mintak no fon sume tu....

i lov u lah.... lov sangat-sangat...... agak-agak bila leh jumpe..???

dah chat tadi kan.. minta no fon pon dah.... jadi jumpe plak...

hari yang dinanti nantikan... satu pasangan muka buku akan berjumpe....

bila dah jumpe.. jeng... jeng.... jeng....

"u, u ni syima yang i knal dalam fb tu ke..??"

"yup"

"u ni plak sham ke..???? "

"aah"

(dua-dua terkejut bila berjumpe)

ape persoalan yang main di minda mereka......???


* dalam muka buku... yang kurus jadi gemuk.. yang muka licin banyak jerawat.. yang cantik jadi kurang cantik... yang tnggi boleh jadi rendah....

maksudnya...?? dalam fb jugak boleh ade penipuan dalam cinta muka buku...

hati-hati... anda kecewa, anda terluka......

semmppoiiiiii jjjeerrkkk..!! :)



p/s : kalau tak paham ape yang dimaksudnkan entry di atas... sila komen bertanya k.. :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...