Tuesday 22 November 2011

PUTUS vs CLASH... (CINTA.. CINTA.. CINTA..)


cinta.... hahha.. cinta cinta cinta...

ade masalah dengan cinta..???

i lov u.. really2 lov u....

ikhlas ke kalau cakap mcm tu...

hahhaah.... pelik aku.....

bila clash... macam2 status kluar...

cinta waktu sekolah ni kekal ke...???

aku pernah gak bercinta..

ternyata tak kekal... hahahha....

alik-alik ape ko dapat.....

dapat tulis status yang ko dah clash... hahahhah..

bagi situasi aku sekarang lah....

aku happy single....

berkawan pon selesa.....

dalam berpasangan... kalau kita nak berborak tu...

cover habis.... perghhhh.....

takut hati si pasangan ni terguris lah katakan... (aku pon mcm tu dulu)...

kalau berkawan.... cnfirm main lepas jerk...

tapi ade lah batasnye.... ko sendiri paham lah... hohohoh...

korang knal lama dengan pasangan korang... then

terdetik nak kapel....

bila clash... rugi jerk.. sebab ape,...

mesti korang tulis.. "aku benci kau, kau main kayu tiga"

padahal dulu kawan rapat.. sebabkan kapel...

ko jadi benci..... pergghhhh....

macam tu yang kita nak...???

aku tak pernah lagi r dengar clash berkawan..

hahhaha.. ade ke..?? tah lah.. kalau ade, ade r.. tapi aku tak pernah dengar..

kerana pasangan jugak.. kau lupa kawan lama kau..

dulu kau rapat dengan die.. bila dah de pasangan..??

kau lupa die.... kau bersama pasangan kau jerk...

kawan kau tak tersa hati ke..???

kau knal kawan kau tu dulu berbanding pasangan kau kan...

pape pon.. pikir lah.. buatlah pilihan sendiri...

seeemmmmpppooiiii jjjeeeerrrkkk....!! :)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...