Sunday, 20 November 2011

KAU BAWAH UMO LAH... MANE BOLEH TENGOK I8SX


beza orang dewasa dengan kanak..

ape bezanya....?? orang dewasa matang...

matang ke..??

mestilah matang..... sebab boleh pikir baik buruk...

tapi yang banyak merompak, merogol semua tu.. orang dewasa kan...??

matang ke tu...????

ooooo.. macam tu pemikiran orang dewasa rupenye...

orang dewasa ni boleh tengok video 18sx.... (sebab undang-undang cakap tak salah)

huh.. tak salah ke..?? dosa sama je beb aku rasa... kalau dah baligh tu....

aku dah tua... boleh lah tgk 18sx... kau tu bawah umo lagi.. aku ni nak tambahkan dosa... haisshh

orang dewasa boleh hisap rokok... kanak-kanak tak boleh...

ape bezanya....?? ooooo... orang dewasa dah lama hidup.. sebab tu boleh hisap rokok....

orang dewasa banyak pengalaman.. ayat yang selalu kita dengar...

"aku dah besor.. aku lebih dulu makan garam dari kau.."

hahha.. banyak ke garam die makan... pastu budak-budak pon balas balik..

"patut orang tua ramai dapat darah tinggi... sebab diorang makan garam dulu.. mesti banyak garam yang di makan.."

kalau budak-budak cakap cm tu kat orang tua... pe korang rasa kalau korang sebagai orang tua..??

pape pon.. korang boleh pikir sendiri beza budak bawah umo dengan dewasa....

semmmmppooiii jeeeeerrrkkk....!! :)



6 comments:

DOMU-KON said...

sebabnya... kanak2 nie masih mentah..nak bezakan mana buruk dengan baik pun tak tahu..hidup diorang gembira je..
yang dewasa ada akal yang dikurniakan untuk berfikir..atas mereka untuk mengikut jalan yang diredhai atas tidak..
seandai ditakdirkan tiada undang2 yang melrang dari kanak2..nescaya..teruk lah lagi umat nabi Muhamad nie..

Sinichi Edogawa said...

btol jugak.. huhuh... tanx bg pendapat.. peace..

DOMU-KON said...

sama2..(nak jugak bals komen.ahakz)..peace no war

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

untung laa buleh tgk2..ngahahhaa

CekbOlat-bOlat said...

hellehh.. hahaaa,, << dh buley tgokk..yeyey

JaLi AshBurn said...

semua orang islam haram tengok tak kira umur, . . . 18 ? tu pengaruh orang kafir je yg buat kebanyakan orang2 kat negara ni terikut-ikut, . . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...