Sunday, 20 November 2011

DE MASALAH..?? AKU HANYA MAMPU KOMEN... :(


huh.. hidup ni ade suka dan duka...

kalau suka ok lah.. tapi kalau duka..???

mesti nak cri tempat mengadu kan.....

nak bgtahu fenomena skarang r...

cuba korang on9 fb.... mesti banyak luahan hati kan... hohoho

sebaiknya.. jangan banyak sangat luah rasa hati kat fb..

kalau sikit-sikit tak pe kot... hehehe..

kalau kita nasihat orang kan bgs.... saling igt mengingati...

sebab diri kita ni sering lupa.....

yang tak puas hati tu... simpan je lebih baik kot...

tak pon mengadu kat Allah...

Allah maha berkuasa beb.... luah kat fb de org nak dengar ke...??

maybe hanya mampu komen jerk....

sikit-sikit tak pe lah.. hoooooo~

ini tak.... tengah dok lepak pon nak tulis kat fb..

cnth : "tengah lepak dengan kawan kat MB".. "dalam kereta"

pikirkan lah...

seeemmmmppoooiiiiiiii jeeeerrrkkkk....!! :)




1 comment:

CekbOlat-bOlat said...

sempoii jerkkk !
*tgah coment di snichi's blog*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...