Wednesday, 2 November 2011

INDAHNYA BILA BERDATING......


assalamaualaikum.....
huh... syoknya date.....
bila hati dah rindu..
bila hati dah mula sayang..
bila hatiku dah mula teringatkanmu...

bia bercinta bagai tak ingat dunia....
berpisah seminit pon ko rasa macam sehari...
bila berpisah sejam jangan cakap lah lamanya...
umpama seminggu...
kalau berpisah satu hari umpama setahun dah...
perghhh.. powernya panahan cinta....

bape kali sehari agak-agak korang date...???
soalan ni ditujukan pada pasangan yang sedang kemaruk bercinta...
mesti selalu date kan...
balik umah pon mandi jerk...
kemudian mesti keluar balik....
tak jemu-jemu langsung...

tapi tu tak kisah lah....
ade cinta yang kita tak nampak dan tak nak amik tahu...
cinta Allah pada hambanya...
dulu, waktu dates... 50 kali sehari....
mintak kurang 5.... pastu mintak kurang lagi... lagi dan lagi...
sampai lah tinggal 5....
walaupon 5.... kita susah nak buat...
walaupon 5 kali.... ape yang kita mintak waktu dates tu...
confirm DIE bagi....
kekasihnya tak mintak pon... tapi DIE limpahkan cintanya utk kekasihNYA..
kadang-kadang datang lambat.. yang tak datang langsung pon ade...
masih lagi dimaafkan...

kalau kita.. datang lambat sikit jerk... confirm kena bebel panjang lebar...
majuk tu confirm-confirm ade....
tapi DIE....?? DIE masih maafkan kita... masih lagi menunggu kita utk dates,....

kita pikir sama-sama...
rasa-rasa tak yah terangkan pon korang paham sendiri ape yang aku maksudkan..
kalau tak paham.. komen ler kat entry ni...
kita renung-renungkan lah.....

seemmpppooiii jeerrkkk...!! :)


4 comments:

Nabila Medan said...

betul tu !
waktu dates 5 kali sehari dgn Nya pun kite tak boleh penuhi..tpi kalau dgn boypren 100x3 kali pun tak ckup..
Apalah yg nak jadi +_+

dollie_craft92 said...

terbaek larh ! betul tu org skunk kalo dah start jtoh cinte tak sdr pape rite..

e`ein said...

macam lah kau tak ber dates..

Sinichi Edogawa said...

aku memang tak dates.. tp kluar ramai2 ade r...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...