Tuesday 8 November 2011

huh.. LAWANYA BAJU.. MESTI MAHAL..


huh.. tengah belek belek gambar dari encik google...

nak buat assigment.. tkt nanti tak siap plak...

tiba-tiba... boom...!! jumpa lah gambar mcm diatas....

bgsnya... mengaji.. mesti suara sedap....

alunan nya mesti best,, syahdu kalau dengar...

tapi.. pakaiannya....?? mcm mana tu...

macam tak cukup kain jerk.... rasanya islam ni...

kenapa mesti mcm tu.... buat baik dah bagus..

tapi dri segi pemakaian pulak kantoi... adoiii..

aku harap kita semua tak jadi mcm ni....

aku nasihat kat diri aku... semoga aku tak jadi cm ni...

mane lah tahu tiba-tiba aku nak mengaji then pakai seluar pendek.. berdosa kot...

kita sama-sama beringat.... baju ni memang lawa.... tapi nipis.. haishhh.. hehhee..

pape pon.. kita sama-sama pikir k...

semmppooiii jeerrkk..!! :)..

semoga Allah merahmati kita semua...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...