Wednesday, 2 November 2011

ERATNYA PEGANGAN TANGANMU SAYANG....


gf : awak.. tgn saya ni macam dah kasar jer..

bf : mane2... bak sini saya tgk....

(bf pegang tangan gf)...

bf : eh3.. tak lah... tangan awak lembut jerk...
jnjabf : tangan awk kasar atau lembut... saya tetap sayang awk...

(pegangan tangan semakin erat)

gf : saya pon sayangkan awk.... janji jangan tinggalkan saya k...

bf :saya janji.... :)

(pegangan tangan semakin erat dan penuh kasih sayang sambil bertentang mata)



p/s:dialog di atas hanya rekaan... seerat mana pon ko pegang... dosa ko dapat... kasih sayang..?? memang tak lah... kelembutan belaian kasih konon... selagi tak nikah dan blom sh jadi suami isteri.. mane boleh pegang lah sayang....

seerat mana ko genggam tangan pasangan ko... dengan eratan pegangan tangan tu boleh tolong ko ke nanti kat akhirat.. sendiri jawab lah....

seeeeemmpppooiii jjjeerrrkk...!! :)



6 comments:

Sarah Hanim said...

hahaha
sengal la . baca yg atas , cool je sweet je kan . bile kt bwh , haa amik kau ! hahaha

Mawar said...

hahaa..agak arr..

Izzah Idz said...

yess!haha

ayuna ayuni.. said...

kalau aku nak tukar dialog tu boleh tak....??

aku: awak, awak...tangan saya gatal la...

pakwe: mana-mana? meh saya garu..

aku: tak de la..saya geram nak pelempang awak laju-laju.


hhehehehe....sweet kan??

Sinichi Edogawa said...

sweet sangat2...

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

hahah sweet gile ayuna ayuni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...