Thursday, 10 November 2011

APE YANG BAKAL BERLAKU 11/11/11..??


ape yang ade pada 11/11/11...??

kenapa sume tertunggu tunggu 11/11/11..

mungkin no tu no bertuah....

mungkin no tu bawa luck kepada sape jerk...

tapi btol ke..???

ape yang bakal berlaku pada 11/11/11...

aku rasa kan... 11/11/11 ni... mesti ramai yang nak buat relationship..

hohoh.. sweet kapel ke..???

bg aku.. tak kot... kalau perangai ko tak berubah..

kalau 11/11/11 ni kita tanam azam yang kita memang nak mula berubah ok jugak...

tapi... kalau buat relationship pon..

tapi beberapa minggu lepas tu.. gadoh2 gak... sama jerk.. huh..

pape lah.. stiap orang de pandangan masing-masing...

tapi bg aku.. mesti ramai nak wt relationship dengan tarikh ni...

kan3...

pape pon.. buat lah ape korang nak buat.. yang penting ingat agama.. hohoh..

seeemmmpppooiii jeeerrrkk...!! :)



1 comment:

Izzah Idz said...

sokong sgt2 yg penting ingat agama..sembahyang Jumaat pun tak dilupa..(bukan pantun ye)huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...