Sunday, 6 November 2011

APA ITU SEKS...??

hoho..maaf lah kalau entry ni ade unsur 18 sx..

tapi ini kenyataannya...

apa itu seks.....?? seks adalah satu nikmat hidup...

kerana seks, ramai jadi gila...
kerana seks, ramai yang bunuh membunuh..
kerana seks, ramai yang dera mendera...
berperang kerana seks pon ade...
kerana seks jugak lah ramai yang tempah neraka....

dalam akhbar hari ni.. ZINA, SEKS ORAL, BUANG ANAK, SUMBANG MAHRAM, BERSEKEDUDUKAN, LIWAT....

semuanya jadi berita wajib yang sememangnya patutu ada di dalam akhbar.. apa nak jadi...

mula-mula suka sama suka.. pastu naik sikit jadi suka-suka...
pastu mulalah suka rela then dari suka tu jadi setia...

kenapa perlu jadi hamba seks..???

penyakit pulak mula lah merebak.... penyakit kelamin, hiv... pastu.. anak yang lahir nak berbin kan sape..?? nak berbin kan pak cik..?? boleh ke..??? maruah dah tergadai.. disisIh keluarga sebab mencemarkan keturunan..

pentingkah dara pada waktu sekarang ni...????

nak tahu klik sini...---------------> KLIK SINI

semmppoooii jjeerrrkk...!! :)







*P/S : entry di atas adalah nasihat semata mata.... kalau ade terkasar or ape2.. mintak maaf.. entry di atas khasnya nasihat kepada diri aku sendiri.. dan amnya kepd sape2 yg sudi baca..
semoga kita dijauhkan dari perbuatan zina..

"janganlah kau hampiri zina"




2 comments:

PeJuAnG CinTa said...

pehhh hot entry ~ aku pon x brani tulis mcm ni..

Amyra Azhar said...

betul tu betulll..huhu!
follow sini :D jom join segmen tambah follower nak ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...