Thursday, 13 October 2011

SEKALI LAGI CINTA ITU MILIK KITA. .

tak sangka kan... mula-mula igtkan itu hanya main-main or suka-suka... bila dah bercinta, semuanya indah... tp malangnya bila nampak yang hensem or yang cun sikit.. hati mula berubah..
aku pernah bercinta dengan seorang minah ni.. die mmg baik.. tetapi sedang syok-syok bercinta ade orang lain yang tiba-tiba muncul menagih cinta minah ni.. die jadi serba salah.. jd terima je lah.. tinggal lah aku keseorangan.. tetapi aku tetap menunggu die.. menjadi habit aku lah.. kalau rindu aku tgk gamba die.. nak jumpe nanti, dah jadi orang punya.. ape pulak kata orang...
dalam pada itu juga.. sebenarnya minah ni menaruh harapan n masih lg menanti aku... kemudian, pada suatu hari.. telah ditakdirkan yang minah ni putus dengan mamat tu.. aku melonjak gembira lah.. memang tak terkata lah gembiranya... aku pon ape lagi.. bak kata orang "jangan tunggu lama-lama nanti dikebas orang"... aku pon bersama semula dengan si dia.... SEKALI LAGI CINTA ITU MILIK KITA . . .

3 comments:

lily damia said...

dah kena kawen ni Conan... tapi mudah nya cinta kekasih hati awak tu berpindah randah kan ? ish ish ish

Sinichi Edogawa said...

cinta tak berpindah randah... cuma de mamat ni menagih cinta drnya... then da kpel kononnya suka tp wt tak endah jerk..

sweetbelly gurlz said...

huhu...mcm novel da..rupanye ade jgk terjadi di alam realiti...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...