Monday 17 October 2011

MELANCAP . .

korang tahu apa itu melancap? aku tak peduli korang nak panggil onani ke masturbate ke, yang penting aku selesa dengan panggilan melancap. paham? kembali kepada soalan tadi. ya! sudah pasti korang tahu terutamanya kanak-kanak Tingkatan 4 dan Tingkatan 3 kerana mereka pada usia begini begitu aktif menonton video lucah mucah (dan sukan di sekolah tak pernah nak join, sebab tu bodoh!).

anda tahu melancap itu berdosa? hukumnya ialah HAROMM!! dalam surah Al-Mukminun, dinyatakan bahawa orang yang tak tahu menjaga kemaluannya selain untuk isteri dan hamba yang mereka miliki, maka mereka ini tergolong dalam golongan yang melampaui batas. melampaulah korang langkah batas orang nak tanam pokok pisang! dan para ulama telah menjatuhkan hukum HAROMM bagi perkara ni. belum lagi dengar doktor cerita. boleh mati pucuk la, mudah lupa la, mudah letih la...tapi jangan risau, revive mampu mengembalikan tenaga anda :)

this melancap not just appointed to organisma bernama lelaki sahaja, malah makhluk bernama perempuan juga tak terkecuali. sekali lagi aku ulang, PEREMPUAN JUGA TAK TERKECUALI. kalau salah, sila jangan pangkah aku.

Sendiri kita boleh pikirkan.. ape guna kita melacap kalau hanya banyakkan dosa jerk..







8 comments:

titimel said...

i agree with u :)

ahmad said...

haha setuju2 .. kalau api padam ngan api mmg xjadi mende .. sangap sgt g kawin je la , xbleh kawen puasa ......

Anonymous said...

hehe..kelakar dgr perkataan tu...xsuka sebut..geli..ngee~

ROSSA said...

oppsss. terlebihh sudaa. ekeke

nur fatihatuz zahra said...

wah, boleh jadi ustaz ni .. teruskan niat anda itu .. harap apa yang kita persoalkan seiring dengan sikap kita .. assalamualaikum .

koitetapkoi said...

botoi...100%

BCJ said...

turut geli membaca dan mendengar ayat tu..nahh haaiii~~

kunci locker said...

ok isi lucah byk kt blog ni...hahahah...lawak2...setuju,...btol2...bnde tu blh merosakkn diri jek...aiyaa....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...