Wednesday, 5 October 2011

KEntuT. . .??





bila cakap pasal kentut jerk, mst semua orang akan berfirin bahawa itu satu perbuatan yang tidak senonoh. adakah kentut tu hobi kita.?
meh sini saya nak bagitahu sedikit fakta tentang kentut

  • budak kecik akan anggap kentut adalah perkara yang lawak. kalau tak percaya cuba kita kentut depan bebudak, mesti diorang kan main suka gelak. berguling guling lagi.
  • terdapat variasi bunyi kentut. Ada yang bunyi panjang meleret-leret, pendek tersemput semput, bergegar seisi alam, dan sebagainya.
  • kebanyakan orang akan merasa lega dan puas hati selepas kentut tetapi mampuih lah nak ngaku. kena plak kalau orang perasan.
  • kalau awek terkentut, korang akan berpura-pura buat tak tahu dan kalau tahu pon masih anggap tak kisah walaupun korang rasa lawak. (gelak dalam hati je lah).
  • kalau orang tua terkentut plak, pon korang akan buat-buat bodoh tak heran. kurang hajo ler kalau gelakkan orang tua depan-depan. ye tak.? tak kan mende ni pon nak bgtahu.
  • kentut berfungsi sebagai signal untuk bgtahu yang korang mengalami tanda untuk yuk-yuk.kiranya tak de lah orang terukk ukk tanpa sedar.
  • kentut menunjukkan korang masih hidup dan nikmatilah kentut dengan kata lain.. "kentut mesti terus, barulah ceria kehidupan".







2 comments:

Ungu Violet said...

hahaa...lawak..:P

Sinichi Edogawa said...

mesti kuat kentut ni... hehheheh.. :p... gurau2 jerk..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...