Wednesday, 5 October 2011

KEleBIhan Jadi Tua


meh sini nak cerita sikit.. banyak kelebihan kalau jadi warga tua ni sebenarnya... kita jer yang tak tahu... antaranya ialah:-

tak perlu bimbang rahsia keburukan zaman muda terdedah pasal kebanyakan kengkawan dah pon selamat ke rahmatullah. kalauada yang hidup pon, ntah-ntah ah lupe

boleh baca surat khabar dengan tenang walaupun cucu pasang muzik kuat-kuat erana sound telinga dah rabak, dalam erti kata lain pekak tuli

kalau tak berkenanan dan rasa meluat tengok gelagat bebudak muda yang buat kelaku tak senonoh, boleh tangalkan spek mata.

kepada org lelaki pulak mudah-mudah je dapat panggkat datuk kalau ade cucu

terdapat kupon dan tiket untuk warga tua dengan separuh harga.


jadi jangan lah kita takut menjadi tua... yang muda disayangi yang tua dihormati.. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...