Tuesday, 4 October 2011

CouPLe atAu SIngLe

Hai semua.... i'm back... hahah.. nak tny ni..?? couple ke single.. mane korang pilih... huhuuh.. menurut pendapat sy r... single is more better then couple(cewah.. speaking r plak).. hahah.. sbbnya, dalam berkapel ni, mcm2 boleh jd... kalau nasi dah jd bubur, sape yg kita nak salahkan.... diri kita sendiri leh pk kan... tp, kapel pon ade kebaikan jgk.. kadang2 tu, org berkapel sbb nak dpt inspirasi... cnthnya spya dtg awal ke sekolah.. hik3... pastu ade yang ckp, sbb dpt semangat baru n leh jd tmpt utk ceritakan masalah... huh.. (-.-!).. ye larh tu.. npe tak cerita pada Allah jerk masalah kita tu kan... hik3.. Allah maha berkuasa... citer kt pkwe/mkwe ni ape yyg kita dpt... kena gelak lg ade r... ngeh3... drpd kita berkael kan.. baik kita fokus blajar or kerja... dpt wit leh r masuk meminang terus or kawen terus.. kan senang..... ade satu slogan "kawan biar beribu, kapel biar satu"... hahhaa.. satu ke..??? kalau kawan biar beribu tu mmg leh caya... tp kapel biar satu tu yg lemah sikit.... kita manusia, hati sentiasa berubah ubah... jd susah utk kita jumpe yg setia.... tak mustahil r mmg ade.. tp susah... so.. kita sendiri leh pk.. kapel atau single lebih baik... :)..... tepuk dada tny r hati.... jgn tepuk kuat sangat.. sakit plak dada nanti... hehe..

3 comments:

Cik Tetra said...

err?? x tau nk pilih mane.. :D

Juey Ha said...

confius~! sbb kapel twuh nk jdi mcm trend skrg..
kn kn? :)

JaLi AshBurn said...

tak payah nak ikut trend sangat la, . . lagipun kapel2 kan tak boleh dalam islam, kapel klau lepas nikah tu baru ley cakap kapel, . . . single lebih selamat, . . andai kata dah berkenan takyah kapel2, . . . kawenkan je terus, hahaha, nampak macam pelik kan ? sebenarnye tak, . . tu yg sepatutnye jadi trend, . . . :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...