Monday, 31 October 2011

ARTIS PAKAI TUDUNG DI JOM HEBOH KELANTAN..??



best ke pergi jom heboh.....??
tapi jujo cakap lah.. aku tak pernah pergi pon....
memang tak pernah.... hohohooh....
mesti syok kan.. macam-macam ada....

baru-baru ni jom heboh tu diadakan di kelantan...
ramai artis-artis datang......
peminat pon datang lah serbu..
nak otograf.... hohoh...
otograf aku korang nak tak...??? hahahhhaa

alhamdulillah....
sampai jugak jom heboh ke negeri kelantan tu....
tetapi kat situ.. konsep yang diamalkan berlainan berbanding konsep di negeri lain..
konsep yang dilakukan adalah "cegah maksiat dari berleluasa"
kenapa negeri lain tak lakukan macam ni...

tengok gambar-gambar di atas....
artis pon bertudung..
tapi kenapa bertudung kat sini jerk....
kat tempat lain...???

kalau boleh.. kat tempat lain pon macam ni je lah...
dan kalau boleh lagi... jangan dalam jom heboh jerk...
kat mana-mana pon...
manis kalau bertudung dan tutp aurat...
Allah dah tentukan segala galanya.....
segalanya lengkap.... de hikmah segala yang disuruh.. de kebaikan semuanya..


3 comments:

myviputih said...

kan bagus kalau terus pakai ke akhir hayat....

e`ein said...

lah ... engkau pon kluar rumah pakai sluar pendek..

Sinichi Edogawa said...

hhaa.. kau nampak ke aku..?? hohoh.. btw kita de keinginan utk berubah... alhamdulillah skang aku keluar tak pakai seluar pendek dah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...