Friday, 21 October 2011

APABILA OTAK LETAK KAT BUNTUT . .

assalamualaikum.... macam bese r.. pagi-pagi je mesti rasa nak menaip....
petang karang macam tu jugak.. mesti tangan ni gatal jerk nak menaip...
pembaca semua apa khabar.... sihat..??? kalau tak sihat pergi lah ke hospital, kelinik atau farmasi yang berdekatan.... mencefah lebih baik daripada merawat (aku bukan doktor pon).. hehehh...

hujung-hujung tahun ni mesti ramai yang dah cuti kan.... perghhh.. cuti best beb.. dapat tido lama-lama... bila lagi nak tido... hhahaha.. waktu ni je lah kan.. kan3... tido is best.... hhaahahh...tak lupe jugak yang ade pasangan.. tak kira awek, tunang mahupun isteri mesti cuti-cuti macam ni ajak bersiar-siar... untunglah.. ikiikkiikk

sebut pasal pasangan.... mesti berdua mknanya kan.... tapi dua yang macam mana tu..??? mesti gender yang berbeza..... laki dan perempuan, jantan dan betina.... tapi dunia skarang macam taik jerk.. ade pulak die boleh suka kpd kaum sejenis... orang bodoh je macam ni aku rasa.... ko jenis yang sama, buat pe suka kat die lagi... pelik... jenis ni dipanggil GAY dan LESBIAN..... atau kalau aku panggil geng-geng ni adalah geng anak babi... opss... kasar sangat ke..?? tapi memang patut pon panggil macam ni.... binatang pon kapel lain gender beb..... male or female.... ni kita.. manusia... ada akal dan otak.... uittt.... geng-geng ni aku rasa letak otak bawah buntut r..bengong semacam jerk.. huh....

beb, kalau lelaki yang suka kat lelaki.. ape yang disukanya...??? laki punya tu... die pon ade.... dah ade kemaluan yang sama.. jadi buat ape tiba-tiba nak suka kat lelaki.. yang perempuan tu pulak... dah ade jugak.. nak jugak bende yang samadengan die punya.... kalau ikut nafsu.. macam ni lah jadinya..... nak kata nafsu haiwan, haiwan pon tak buat macam ni.... haishhh.. pikir sendiri lah....

bagi yang islam tu.. nabi tak mengaku umat der buat macam ni.... bodohnya lah... (ni nak marah ni).... haishhhh....pelik, musykil, heran da ajaib... boleh suka sama suka kat kaum sejenis... malu weh.... geli aku.... korang mesti geli jugak kan..... eeeiiiiiiiiiiiii... pandai pikir sendiri lah.... malas nak menaip dah.. heeee....(meremang buluroma aku).. eiiie.....

pape pon.. semmmmmpooiiii jeerrrkkkkk...!!! :)





4 comments:

fuuyooh said...

biasala zaman dah berubah dunia dah maju... hihi.. geng gay ngan lesbian memang geng babi..

ahmad said...

akhir zaman mmg pelik2 .. dlm hadis pun ckp mcm tu :D

Cik diLLa a.k.a pemilik BLog said...

kita yang ade otak kena doakan untuk kaum macam mereka..

Sinichi Edogawa said...

btol3.... tp kalau jenis sendir ta nak amik kisah pasal diri sendir.. tah lah.. Allah tak akan ubah sesuatu kaum tu melainkan mereka ubah diri mereka sendiri..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...