Monday 19 November 2012

ADA APA DENGAN TWITTER..??


hello and assalamualaikum kepada reader2 semua..

apa yang aku nak tulis adalah tentang diri aku....

tentang apa..?? jeng.. jeng... jeng...

twitter.... mende apa ni..??

baru 1st time aku try main mende alah ni....

wakakakaka.. aku jadi jakun boh... kah3...

org cakap mende ni best.... best ke...

sbb tu aku try....

tapi aku tak pandai...

korang taw.... adik aku yang ajar aku main twitter tu....

perghhh... adik aku... baru darjah 3.. tapi macam2 die taw.. budak skarang.. sumenya expert...

perghhhh..... kalau budak2 zaman dulu taw main congkak jerk...

nak expert sikit main tuju slipper... wakakaka...

pape pun... nak follow aku...

ni twitter aku....


peace.... pape pun.. doakan untuk saudara kita di GAZA..

pray for GAZA....

 


3 comments:

iAmCekbolat said...

follow den ! haha

edohayra said...

edo pon xpndai gna twitter haha

Afiq Aiman Aznan said...

promote twitter plok budok ni upenye,. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...