Friday, 10 February 2012

TANGGANG BANGANG~....

mownink kawan2.... hohohooh...

apa khabar.. terasa nak menaip pagi-pagi lorh...

ngeh3.... da breakfast lom ni....???

mesti dah punya..... makan ape kat umah...?? nasi lemak, cekodok, roti canai...

mesti sedap2... aku bekpes pizza woooooo.... hahahaha...


hari ni aku nak bercerita tentang si tanggang.....

tapi sume mesti dah taw kisah si tanggang ni.... kan3...

die derhaka pada ibu bapa die......

setelah die kaya.. die lupe daratan.....

tak nak mengaku yang si miskin dan papa itu adalah ibu die....

perghhhh.... siap maki2 lagi....

pastu bila ibu die sedih... die berdoa pada Allah....

tanggang pon jadi batu.....

bro... tu tanggang dulu......

tanggang yang tak moden..... tapi tanggang sekarang.....

bukan saja maki..... tapi sepak terajang..... perghhhh...

mak marah kita sebab selalu bermain handphone....

kita pon maki2 mak kita cakap yang mak kita ni selalu bz body....

memang lah mak bz body sebab tu mak kau lah sayang.... (bongok tol..~ (-.-)

bil mak marah sebab keluar dengan bf.... kau marah2 mak....

cakap mak macam orang kampung lah ape lah.....

memang mak asal dari kampung pon..... boooooooooooooooooo...~ (padang muka kena booo)

tu ok lagi main sepak terajang.... tapi tanggang sekarang siap boleh bunuh mak lagi...

perghhh.... ni bukan nama tanggang... tapi TANGGANG BANGANG....

adoi.... jangan jadi seperti tanggang yang bangang ea sayang.... peace....~..




2 comments:

Rina Supian said...

Glurrpp...!!
Seram dgr.

Arra Ahmad said...

tanggang bangang??hehe
moga tak jadi camtu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...