Friday, 25 November 2011

KALAU AKU JUMPA AKU BUNUH JERK...


tengok gambar kat atas ni...

macam taik je perangai... ayat nak murtadkan orang islam

serius shit...

gambar bukan main pakai tudung...

ni pon aku jumpa dalam satu grup.. huh...

memang F**k r pompuan ni..

kalau aku jumpa serius aku bunuh jerk terus...




4 comments:

Asningtiyas Nasdja Putri said...

bengangnya apa pompuan tulis tu..
ish2..

Eika Suzyana said...

ISLAM itu mudah, mungkin pd dia tak nampak sekarang . Akhirat naty jawapannye yang dia akan nampak sendiri, manusia sekarang susah lah nak cakap, jangan satu hari naty kita kmbali ke zaman jahiliah suda . Mudah-mudahan dia diberi kesempatan untuk kembali kpdNya :)

CekbOlat-bOlat said...

atheist! haha.. bolat kenal diorg.. mule2 group tuh dlu.. bolat thu.. kwn baik ngn diorg.. tapi.. minda kne set..jgn trpngaruh okei =)

susulemakmanis said...

gila!ee..geram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...