Saturday, 26 November 2011

JANGAN LAH BERZINA...


janganlah kamu hampiri zina....

dalam quran pon de cakap cm ni kan....

cnthnya lah.. korang dok dalam satu kereta.....

dok dengan girlfren plak.... huh... pe korang rasa...

tak kan nak dok diam jerk beb...

dok diam pegang stereng je ke..???

dosa ke kalau tak sentuh ape2.. tapi dok dalam kete berdua...

kat dalam quran pon die tulis... jangan kamu hampiri zina...

tapi aku rasa tak berdosa kalau tak buat ape2... (wallahualam, tanya lah kepada yg lebih taw)

tapi beb.. kalau dok berdua mcm tu...

aku pon goyang iman... iman aku nak gelek2 lagi....

awek tu putih plak.. gebu lg... perghhhh.... pakai mini skirt yangf semini mininya...

kat belah belakang nampak g-string plak.. huh...

tak dok diam aku... tak tahan punya...

tak taw lah kalau korang mati pucuk..... huuuuuuuuuu~

entry ni aku just nak bgtaw...

banyak keburukan kalau berzina ni...

Aids, penyakit kelamin... dan macam2 lagilah..

sebab tu Allah melarang kita berzina.. dah taw mende tu memang tak elok..

setakat sedap dua tiga minit... tapi sakitnya...??

tambah2 malu plak lagi kalau kantoi...

pikir pikirkanlah...

jangan hampiri zina..... kepada kapel2 tu.. pasang niat dengan pasangan anda untuk kawen..

wat pe kapel... alik2 tak kawen...

seemmmppoiii jeeerrkkk..!! :)





2 comments:

MOHD SYAHMI BIN ISMAIL said...

walaupun sudah 200juta tahun kenal,seorang perempuan tetap dianggap bodoh jika menyerahkan kemormatannya kepada Si Lelaki walaupun sehelai rambut tanpa apa2 ikatan yang sah.
http://syahmismail.blogspot.com/2011/07/lorongbelakang-ika-menjadi-pelacur.html

Arra Ahmad said...

setuju gak..jauhilah zina..
hanya memudaratkan..
banyak yang tak baik drp baik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...