Friday, 18 November 2011

DUIT vs MANUSIA....


sape nak rm 100.....

sume nak... aku pon nak.... hahhaha...

duit beb... dalam dunia ni nak hidup kena guna duit...

boleh ke beli makanan dengan cinta... ?? try tgk... kalau korang boleh... bgtahu aku..

duit rm100.. kalau korang letak bersama tahi lembu..

nilai die seratus jugak...

korang pijak.... korang rebyukkan... nilai die rm 100 jugak...

tak berubah kan....

macam tu lah diri kita.... buat lah ape pon... kita tetap jadi diri kita..

kau ubah diri kau macam rosyam nor pon.. orang tetap panggil kau MAT..

manusia boleh berubah.. tapi manusia tak boleh lari dari dirinya sendiri...

kita jugak tak kan lari dari buat kesilapan...

cuma kita boleh kurangkan atau tambahkan kesilapan tu..

ikut kehendak masing2...

macam duit tu.... kalau korng conteng... berubah lah die.. tp tetap rm 100..

kau adalah kau... aku adalah aku..

duit rm100 tu tetap rm100...

sempoiiii jjjeeeeerrrrkkkk....!! :)



1 comment:

susulemakmanis said...

sekarang kite tgah sengket!papa kedana sebab baru lpas blik shopping..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...