Sunday, 13 November 2011

APA GUNANYA.............???




apa gunanya apa..????

aapa gunanya kalau ada paip banyak kat umah kau.. tapi air tak de...... (baik aku mandi telaga, air tetap ade)..

apa gunanya kalau rumah kau perabot banyak... tapi macam kena landa ribut jerk umah.. tak tersususn... biar perabot sikit.. yang penting sedap mata memandang.....

apa guna harta banyak.. fikiran kau tah ke mana... jiwa kacau jerk.. baik harta sikit.. fikiran pon tenang...

apa guna beg tangan kau beli mahal-mahal.. padahal tk de duit pon..... baik beli yang biasa jerk.. jimat sikit.. hehehe

apa guna emas banyak.. tapi risiko nak kena rompak punyalah tinggi... biar tak pakai barang kemas... yang penting hati kau tak cuak dan cemas...

apa guna hidup pangkat tinggi.. alik-alik ramai orang dengki... nak sihir itu ini... haisshhh... (pangkat tinggi dah bagus.. orang dengki ni tak bgs)...

apa guna kau sembahyang sunat... padahal yang fardhu kau tak buat... buat yang wajib dulu lah sayang..

apa guna kau pakai tudung.. kalau dada dan leher nampak.. dosaa jugak.... huhuh..

apa guna kau pakai purdah kalau siku kau nampak... hhahahahha... (sekadar kata-kata)

apa guna rupa kau cun/hensem... tapi agama entah ke mana.....

apa guna suara sedap kalau mengaji lembab....

apa gunanya beb...???

ayat-ayat di atas sekadar coretan... tak de kaitan dengan sape-sape pon..

pape pon sori kalau ade terkasar perkataan...

seeemmmppooiiiii jjjeeeerrrkkkk...!! :)




4 comments:

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

ape guna kalau kau mebebel...werkkk !! afiq gile... <---- crik pasal ..

Sinichi Edogawa said...

hahaha.. :p.. kesah plak..?? wakakaka

Leods said...

sendiri mau ingt..:-p

♥ Amy Amir ♥ said...

ape gune ade awek tapi tak de agama kan ? teringat kau cakap semalam , haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...