Tuesday 1 November 2011

ALLIGATOR vs alliGATAI


assalamualaikum..
ahahaha.. bertemu lagi kita eak...
kali ni aku nak bagi tahu tentang perangai buaya ni...
SUNGAI vs DARAT....
tengok gambar kat atas pon tahu dah tu memang buaya darat.... hahhahaha
huyyoo.... aku taw ko memang kacak bergaya....
kau lah paling hensem...

tapi.. dengan kehenseman ko tu....
mesti ko dpat ayat ramai awek kan.....
dah lah hensem.. bergaya plak tu..
tapi ape faedahnya.....

antara sebab nak jadi playboy....
  • dapat kikis duit awek
  • dapat perhatian ramai
  • dapat tahu mana cinta yang tulus
  • rasa diri hot..
mungkin tu lah sebabnya....
tah lah.... aku cuma kesian jerk kat orang yang perasaannya dimainkan...
udah-udah lah.....
setialah pada yang satu.....
ade orang cakap.... kalau blom nikah, mane ade istilah curang..
tengkorak die lah... kalau nak sayang seseorang tu.. sorang dah cukup..
kalau tak ikhlas... baik tak payah.....
plagirl/playboy.... dua kali lima je perangai...

aku tulis macam ni pon sebab aku rasa simpati dan tak puas hati...
sian aku tengok pompuan selalu menangis...
padahal pompuan tu ikhlas....
tunggu masa nak nikah jerk....
upe upenye balak or tunang die main kayu tiga....
pantang nampak dahi licin....
kita sama-sama lah ubah perangai.. cukuplah satu.....
nikah dan jaga lah isteri kau tu....
sape2 yang nak cari pasangan.....
hati-hati lah......
jangan cari yang playgirl/playboy.... anda juga yang merana

sape-sape yang berperangai maca tu.. ubahlah....
tak de faedah pon mainkan perasaan orang.... aniaya namanya,..
doa orang yang dianiaya ni allah makbulkan tahu....
buatnya die doa ko teruk-teruk... habis ko nanti...
ko penah rasa kena bomoh..??
kata kanlah..... orang yang ko mainkan perasaan die ni bomohkan ko sebab ko tipu n mainkan perasaan die.... lagi teruk ko nanti.. kena bomoh.. meletup perut... hohoh...
pikir-pikirkan lah.....

k... sssseeemmpoooii jeerrrkk...!! :)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...