Monday, 28 November 2011

ALAMAK BRO... awek aku lah tu...


oh awek.....

abu : kau kat mana...??? aku nak jumpa kau lah...

ali : larh kenapa kau ni.. macam tak puas hati jerk....

abu : memang pon... ade mende aku nak selesaikan dengan kau ni...

ali : kat mana nak jumpa... hal apa plak ni.. haishhh.. (muka resah gila babi)

abu : depan 7 eleven... 5 minit aku sampai...

ali : ok.. aku gerak ke sana...

* tu baru dalam mesej...

_________________________________________________________

di 7 eleven...

abu : beb kau agak-agak lah...

ali : kenapa plak..

abu : awek aku pon kau nak usya...

ali : bila masa kau usya... aku member je kot... aku knal die lagi dulu daripada kau...

blaaaa.. blaaa... blaaaa.....

_____________________________________________________________

see.... u can see.... laki gadoh pasal awek... ape cer ni..??

hahah.. berebut awek yang sorang... gaduh pasal pompuan...

beb.. bagi aku r.. tak bagus lah gadoh pasal pompuan...

kalau dah pompuan tu jodoh kau.. akan dapat kat kau jugak...

kau gadoh2... tah-tah pompiuan tu bukan syok kat kau pon...

syok kat mamat yang sorang lagi yang kau gadoh tu...

ataupon sebaliknya.... kau sendiri je yang malu nanti.. adoi...

tah lah..

pikirkan k.. simple...

semmmpooii jeeerrkk..!! :)




3 comments:

Arra Ahmad said...

ha'a..tak cun lah laki gaduh pasal perempuan..haha,gelakkan dia!

susulemakmanis said...

haha..xleh bla gduh sal pompuan..xgentelman bro..

PeJuAnG CinTa said...

biase nyer pompuan yg gadoh rebut aku xD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...