Saturday, 12 November 2011

ADA APA PADA RUPA...???

sape cakap tak penting...
penting.. tapi itu bukann yang utama.....
kalau nak cari pasangan... muka cantik.. agama entah ke mana....
nak ke yang macam tu..??

lagi satu.... muka cantik, harta tak de....
boleh beli ape dengan muka.. "pak cik, tgk lah muka saya, saya nak beli beras 5 kilo"
boleh ke macam tu....???

muka cantik tapi keturunan.....
maksudnya.. kalau mak mertua mak ayam, bapak mertua bapak ayam...
nak ke amacam tu.. tapi kat malaysia ni semua baik-baik....
cuma yang agama tu kitaa lalai...
jadi... yang rupa ni kiranya adalah perkara yang paling last...
sape tak nak bini cantik, husband hensem.. semua nak kan...

aku pon nak.. hahhahah..

tapi dunia sekarang dah jadi macam ni...

calon-calon awek:
muka mesti cantik
berduit..
seksi...

calon-calon bini:
yang pakai tudung..
ada agama...
baik dan berharta..
cantik...

jadi kita pikir dan renung sama-sama....

hati-hati lah dengan godaan syaitan yang sentiasa nak sesatkan kita

ssseeeemmmppooiii jeeerrrkkk.. !! :)

1 comment:

PeJuAnG CinTa said...

calon isteri nombor 2 pulak cmne ? hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...