Saturday, 22 October 2011

NAK TUKAR KEMALUAN TAK . ?? BEST KE . .??


assalamualaikum... huh.. penah..(baru lepas main futsal)...
tengah penat-penat ni terasa nak menaip... hhehe....
sebelom pembaca semua sihat??? bersyukur sebab bagi kita macam-macam nikmat... tu lah kuasa Allah......

kali ni nak bercerita tentang golongan orang tak reti nak bersyukur pulak...
kita patut berterima kasih sebab semua benda kita ada... setiap bende semuanya ada kelebihan dan kekurangan....

golongan yang dimaksudkan ni.... adalah golongan yang nak tukar gender(huyyooo, speaking beb).. heheh.. maksudnya golongan yang nak tukar jantina.... kenapa nak tukar... dah jadi laki, laki lah kita... dah jadi perempuan, perempuan lah.. buat ape nak jadi jenis yang lain.. tu pon kita patut bersyukur sebab dilahirkan kat dunia ni walaupon jadi laki or pompuan... dapat bernafas, bernyawa... dapat tgk dunia... hissshh3.... kepada laki, dapat usya awek cun.. kepada perempuan, dapat usya laki hensem.....

aku geli tgk PONDAN.... eiiii.... sius beb.. korang suka ke pondan..??? gedik sana sini... ada yang tukar jantina tu sanguup bedah sana sini.. tambah ni, buang ni.. besarkan ni... paham-pagham sendiri lah.... lagi satu paling aku menyampah bila ade pompuan yang bajet-bajet jadi laki... selamatkan awek die.. hahahha... koya jer... paddahal sejenis.... haishhh... dunia dunia..~ huuuu~

d lah banyak kos tukar segala bagai tu... kepada yang tukar kepada pompuan tu, boleh pregnant ke..??? tah lah... aku tak tahu.. sebab tu aku tanya.... yang nak jadi laki ni..... kalau dah perempuan tu.. tak kan nak tambah mende tu (malas nak sebut).. paham lah eak...
ade ke orang tambah mende alah tu... boleh ke..?? hehhe.. jadi diri sendiri je r beb.. setiap kejadian semua ade hikmah...

kita sama-sama renungkan... kita pikir r sendiri... mudah dan senang jerk.. tak kena bayar pon kalau pikir.. ade akal kan.. tak kan otak simpan dalam peti besi kot...

semmpoiiii jerrkkk...!! :)





1 comment:

CekbOlat-bOlat said...

perghhh.. cun awek tuhh :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...